lördag 6 juli 2013

Länge sen!!

Nu var de ett tag sen jag skrev.... En del har ju hänt. 

Alma har åkt hem valpen har åkt hem till sitt o vi önskar lille Max lycka till i livet :)

Barnen har fyllt år allihop o de får vi ofta veta som om vi inte visste ;) 

Jag har sen två veckor tillbaka varit sjukskriven då ryggen la av o fortsätter de tom min semester som börjar 15/7 :) o förhoppningsvis är jag bättre innan de :) är ju redan bättre...
I morse tog jag faktiskt o dejta Jillian igen, gick väldigt bra även en liten halv löp-gå tur i skogen :) Freddy ville nog dö! 


 Men de bar skönt med en runda :) efter tre veckor sjukskrivning o ont!


Så idag började mitt nya liv kör rätt hårt på LCHF :) 

Men så länge man håller så tränar jag. 

Snart även dags för semester o Göteborg ;)

Så nu har jag förtäljt ... Nej men lugn jag har ju snygga till naglarna :) 

Systerdotter Michelle fix fixade naglar :)
 
O mina naglar blev så nöjd, nu nästa vecka bli de återbesök för förnya naglarna o göra dom sommar fina :) 


Sen har jag lyckats med de omöjliga... Jo en nagel fick av ... Ajaj kam jag säga :(


Men då fick jag ju en ny 


Sen sist ut så firade vi faster Annemo idag hon fyller 60 år. :) 


Syster Jessica på 60 års kalas :)


Tjing o sov gott alla ;) <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar